Chat functie, waar privé, veiligheid en gewenste anonimiteit prioriteit nummer 1 zijn.
Uiteraard zijn er veel mensen van welke geaardheid dan ook die oprecht en zonder verkeerde intenties een stapje verder willen gaan dan de huidige chat functie die uw platform al aanbied.
Xhamster is de eerste website die me blijft boeien en omdat ik zelf in de SEO/ICT zit herken ik een goede website.
Momenteel is de website https//:thuis.nl HET platform waar mensen (deze dienst is dan vanuit hun eenzijdig en werken er dames die het uiteraard voor het geld doen en dat wordt ook netjes aangegeven.
Waar ik heen wil is de functie BEELDBELLEN, zodat je kan webcammen en bellen met de persoon in kwestie met daartussen (in dit geval Xhamster) die er voor zorgt dat beide partijen anoniem blijven en gewoon met hun mobiel kunnen bellen, uiteraard kunt u hiervoor wat kosten berekenen maar omdat er nu twee partijen anoniem willen blijven en chatten zijn die kosten zoveel lager te houden want per gesprek komen er 2 verdienmodellen binnen zolang de applicatie loopt.
Naast dat je meteen weet dat je echt met diegene spreekt waar je soms denkt mee te chatten is dit een unieke aanvulling en die dienst die kan uitgroeien tot werelds eerste erotische site waar mensen ECHT kunnen bellen en cammen tegelijk.
Je kunt denken aan voorkeuren opgeven (wat jullie al doen) zodat je weet waar je wel en niet te ver zou gaan in een gesprek en tot een bepaald moment (aangepast in de algemene voorwaarden) mensen zelf kunnen kiezen elkaar hun nummer/mail te geven zonder dat Xhamster hierdoor een verlies zou hebben, sterker dit is Tinder 2.0 op een nette en stijlvolle website.
Ik heb een hele opzet geschreven tot de programmering toe, mochten jullie (als er überhaupt interesse is) meer willen horen u kunt me altijd even mailen op mijn privé mail woelie83@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Een groot fan ;)